fbpx

בלוג

בלוג

פוסט: ילדים ביישנים במיוחד

ילדים ביישנים במיוחד

לא הביישן

הטיפ הזה מוקדש להורים לילדים סופר ביישנים.
קודם כל הורים אהובים – בלי לחץ. אבל עם יד על הלב- נראה אתכם עולים לבמה במופע … פשוט זה לא. ויש מי שהפרפרים שלו עובדים שעות נוספות. תהיו אמפתיים. אז מה אם כבר דמיינתם אותו או אותה על הבמה וכל האורחים מריעים אבל צאו מהחלום. היא כאן והוא כאן והם אומרים לא. 
זה יותר עמוק ממאבק ביניכם.
זה לא דומה לילדים שמוכנים לרצות את ההורה על אף שזה לא מתאים להם.
זה פשוט לא. כי בראש שלהם עומד קיר ולא בא להם לנפץ אותו. 
כמו אדם שלא מוכן ללכת לטיפול.
כי לנפץ קיר- זה טיפול.
ואתם תפקידכם לאהוב בכל מקרה ולזרום איתם הלאה לרעיון הבא על אף הגולה בגרון. וכשאני מראה סרט (שזו אופציה לא רעה בכלל כתחליף למופע חי) -אל תחמיצו פנים ותתבאסו שוב על מה שלא יהיה כי ככה לא תגיעו לשום תוצאה. וותרו. באהבה…
כי באמת שהעיקר החוויה!

אין כמו חברים!

כל כך הרבה דברים טובים קרו לי בזכות החברים – אז קחו ממני את הטיפ הבא לבר מצווה/בת מצווה: תעשו חברים!!
אין כמו המלצות ממי שכבר ניסה. 
אני יודעת שלפעמים רוצים להפתיע ולכן שומרים בכספת על כל הסודות וההפתעות לאירוע (ויש לי אלפי סיפורים מצחיקים על הנושא) אבל… בחייאת אירוע עולה ים כסף, מפיקים הם לא תמיד אובייקטיביים וחברים ישמחו לספר לכם מה הצליח וממי לברוח. עצה מחבר שווה זהב!

תחזרו בשאלה

לא, לא מה שאתם חושבים. לאחרונה פיתחתי מוצר שנקרא מודל הקוביה לשיווק עסקי. מודל שאילת שאלות שאני מלמדת כדי להביא בעלי עסק להזניק את המוצר שהם מציעים כמה רמות קדימה. ותשאלו מה לעזאזל זה קשור לאירוע הפרטי של הילד שלי?
מאוד מאד פשוט.
אירוע שאנחנו מפיקים במשפחה הוא… מוצר. יש לו קהל יעד. יש בו תוכן שיכול לרגש (ותוכן שעלול להתפספס) ויש בו ספקים ויש בו שיווק כי אנחנו רוצים שהאורחים יבואו בציפיה ויש אירועים שמצליחים ויש אירועים שלא.
ועוד לא התחלנו לדבר על ההוצאות…
האם אנחנו שמים לב לשאלות שאנחנו אמורים לשאול את עצמינו לפני שאנו ניגשים להפקתו?
אז מבלי להכיר את הקוביה, אם אתם לקראת אירוע משפחתי, אני מציעה לכם להכין רשימת שאלות. להתחיל לענות עליהם יחד עם בני המשפחה העוסקים בהפקה ואם אתם לא בטוחים בעניין מסויים – הזמינו חברים שאתם סומכים על דעתם ובקשו את עצתם.

מארז מודל הקוביה
WhatsApp chat
דילוג לתוכן