fbpx

בלוג

בלוג

פוסט: שבץ נא

משחק שבץ נא

שבץ נא

מלאכת התאמת התוכן באירוע דומה להרכבת פאזל. הבינגו הוא למצוא את התוכן הנכון מבין אילוצים. נדיר שמשפחה מגיעה ואומרת: "זו הילדה / זה הילד, תתאימי מה שאת חושבת ונלך על זה." לרוב יש אילוצים. לדוגמה, כל בחירה בהרכב המשתתפים באירוע מהווה אילוץ. יש תכנים שלא מתאים להביא כשיש קהל מעורב ממבוגרים וילדים ולהיפך. אילוצי תקציב. אילוצי זמן! (אלו הכי גרועים). בשבועות מסוג זה, בו אנחנו מתקרבים לפורים וספירת העומר – ישנן משפחות שמגיעות עם תאריך קרוב מאד ולא גמיש + אילוצי תקציב. 

גם טעם מהווה אילוץ. למצוא את התוכן שיתאים לטעם של הלקוח וגם יסתדר עם האמונות המגבילות שלו. (למשל הרבה לקוחות מגיעים עם הצהרה שתוכן מסוג מסויים הוא מייבש קהל נקודה. סרט/ משחק/ הפעלה וכו'. זה משתנה מאדם לאדם ולא חשוב אם תוכן מוכיח את עצמו ויש סרטים שמתעדים את זה – זו האמונה שלהם ועם אמונות לא מתווכחים. עוברים למוצר הבא). 

אז למי שהגיע עד כאן וקורא אותי אני רוצה להציע: האתגר הוא להבין אילו אילוצים אנחנו שמים על השולחן וגם לבחון עד כמה אנחנו גמישים באילוץ כזה או אחר. עשו רשימה וההמלצה שלי – השאירו כמה שיותר שדות פתוחים שאין בהם אילוץ לפני שאתם מגיעים למפיק. הדרך הכי טובה לבחון תוכן היא כשהכביש פנוי, אין תאריך מוגדר, הסכום גם הוא לא הוכנס למסגרת (אין שום תוכן שאני מכירה שלא נגיש לכיסים לעומת זאת יש מליון הוצאות מיותרות אני כותבת על זה המון), וגם… בואו לשמוע בכיף. אולי תמצאו משהו חדש.

WhatsApp chat
דילוג לתוכן