fbpx

בלוג

בלוג

פוסט: אירוע בלתי נשכח בזום

zoom

אירוע בלתי נשכח בזום

אירועים בימי קורונה לא היו התכנית המקורית שלנו אבל איך אומרים, "זה מה יש ועם זה ננצח". אנחנו לא רוצים לחגוג אירוע ללא האהובים שלנו אז ננצל את הפלטפורמות שניתן לעבוד איתן ונשכיל להשתמש ביתרונות שלהן.

מה היתרונות של ZOOM?

  • ניתן להקליט את המסך ולשמור את הקובץ כמזכרת
  • ניתן לארח עד 100 איש במגבלה של עד 40 דקות או עד 100 איש ללא הגבלת זמן בתשלום של 15$ לחודש (מנה אחת באולם עולה פי ארבע ויותר היום)

בעניין התוכן אנחנו יכולים לנצל עוד שני יתרונות:

  1. הצ'אט מאפשר לתקשר עם כל הנוכחים או עם כל אחד בנפרד, מה שמקנה אפשרות לחידון וגם ניתן להבין מי ענה ראשון (ואפילו לשלוח לו פרס עם שליח עד הבית)
  2. העיניים של כולם על המסך והוא הופך לכוכב האירוע!! אם נסדר את כל התוכן על המסך בליין אפ מגוון, נקבל אירוע מטריףףףףףףף

כמה זמן רצוי שייקח אירוע בר או בת מצווה בזום ואיך כדאי להתכונן?

אני ממליצה על אירוע של עד שעה ורבע ולא יותר!
כדאי לערב את המוזמנים בתוכן וליצור ציפייה כך:

  1. כשלושה שבועות לפני האירוע, הקימו רשימת תפוצה בואטסאפ לצורך שליחת הזמנה (רשימת תפוצה בניגוד לקבוצה היא שליחת הודעה אישית למוזמן/ת)
  2. לצרף להזמנה מוצר מדליק להדפסה במדפסת ביתית לקראת האירוע. לדוגמה: כתר עם שם הילד/ה, לכל המוזמנים, קטעי קריאה לחלקי האירוע השונים או לברכת 12 / 13 המתנות, הדפסת נייר או מדבקה לעיטוף כוסית לחיים" שירימו יחד כל המוזמנים
  3. אם אתם מאד רוצים להשקיע, ניתן לשלוח עם שליח עד הבית ערכת אירוע: הזמנה אמיתית, מזכרת ואפילו מנה מתוקה
  4. והכי מגניב: הפעילו את האורחים מראש ובקשו שישלחו לכם קטע המיועד לעריכה. בצילום מסך צירפתי כמה רעיונות כולל הנחיית צילום ושליחה של החומרים

וכך זה ייראה:

הוראות צילום
הוראות צילום

הגענו לערב האירוע והנה ליין אפ אפשרי שכולו כבר מתוכנן לעיצוב במצגת. הסוד הוא גיוון גיוון גיוון!

אני מקווה שהתכנית הזו היתה לכם לעזר והאירוע יהיה חגיגי ויפה ממש כמו שאתם מדמיינים. אל תשכחו להתלבש יפה, לשבת על רקע יחסית חלק ומעוטר בבלונים או שרשרת דגלים.
זיכרו שלרשותכם בשוק מגוון ספקי תוכן שיכולים לעצב לכם סרט ZOOM יפהפה ושבאירוע רגיל אנשים לא כל כך שקועים במסך כמו בזום!
אתם מוזמנים להעביר הלאה את הדף לטובת עוד חוגגים ולא רק אירועי בר ובת מצווה. הליין אפ תקף גם לטובת אירועי ימי הולדת עגולים ומרגשים ואני מאחלת לכולנו שהקורונה תברח ותשאיר אותנו שמחים במה שיש.
ולסיום אני מקדישה לכם את השיר שכתבתי לבנות ובני מצווה לכבוד החלמתה של ביתי, נטע ממחלה קשה ותמיד מעודד אותנו בשמחות. השיר בביצועה במסיבת ההודיה/בת המצווה ולאחריו בנות רבות שרו אותו. לצפייה הקישו על הקישור החיים במתנה.
ובחרנו בחיים.

שלכם באהבה גדולה אביטל

WhatsApp chat
דילוג לתוכן